Moterims po 40 metų vitamino B12 reikia kaip oro! 14 svarbiausių ženklų, kad jums jo trūksta


Patinka? Duok Like!

Faktas: 4% 40–60 metų amžiaus moterų kenčia nuo vitamino B12 trūkumo, o dar didesnė dalis ignoruoja nerimą keliančius jo trūkumo simptomus.

Norite turėti gražius plaukus, sveiką odą ir stiprią nervų sistemą? Greičiau skaitykite mūsų straipsnį!

Kiekvieną diena mes neklausome savo kūno siunčiamų signalų, juos ignoruojame arba nurašome šiuos signalus ant streso nuovargio ir galvos skausmo.

Bet mes žinome, kad moters blogos savijautos priežastis yra daug gilesnė. Mes pasakysime apie 14 simptomų, kurie rodo, kad silpna moterų kūno dalis yra vitamino B12 trūkumas. Tai labai pavojinga!

Galvos svaigimas ir koordinacijos praradimas

Toms moterims, kurios dažniausiai skundžiasi galvos svaigimu, vitamino B12 kiekis yra nukritęs.

Ir kadangi cianokobalaminas paveikia mielino apvalkalą nervais, jo trūkumas organizme yra kupinas negrįžtamų nervų pažeidimų, po to ne tik dažnai svaigsta, bet ir visiškai prarandamas koordinavimas.

Nagų problemos ir nesveiki plaukai

Ar jūsų plaukai prarado savo blizgesį, tampa trapūs, ploni, reti? Visa tai rodo, kad trūksta vertingo vitamino B12.

Raumenų silpnumas

Poveikio nervų sistemai cianokobalamino trūkumas sukelia ne tik bendrą nuovargį, bet ir realų raumenų skausmą.

Dusulys

Šis nemalonus simptomas yra viena iš anemijos, kurią sukelia vitamino B12 trūkumas, pasekmės.

Dėl nepakankamo hemoglobino kiekio sunku tiekti deguonį į audinius, taip priverčiant plaučius dėvėtis greičiau, siekiant patenkinti organizmo deguonies poreikį.

Akių problemos

Sunkiais B12 vitamino trūkumo atvejais paveikiamas regos nervas ir tinklainės kraujagyslės, padvigubėja vaizdas, neryškiai viską matome, mirksi dažnesnis mirksėjimas  net laikinas aklumas.

Nuolatinis nuovargis

Nepakanka hemoglobino – nepakanka deguonies. Nepakanka deguonies – čia yra jūsų nuolatinis noras miegoti. Dėl cianokobalamino trūkumo kūnas nuolat reikalauja poilsio, net jei jūs gerai miegojote.

Išblyškusi oda

Jokie pleistrai po akimis neišgelbės! Norint atsikratyti erzinančių mėlynių ir išblyškusios odos, rekomenduojame patikrinti, ar vitamino B12 kiekis yra normalus.

Jo trūkumas sukelia kraujo formavimąsi sutrikimus ir dalies kraujo ląstelių sunaikinimą, dėl kurio išsiskiria bilirubino tulžies pigmentas, kuris suteikia odai tokį niūrų atspalvį.

Dilgčiojimas ir tirpimas

Vienas iš nemaloniausių B12 trūkumo anemijos neurologinių simptomų. Nervų sistemos pralaimėjimas ir deguonies trūkumas rodo galūnių tirpimą, dilgčiojimą, taip pat traukulių atsiradimą.

Siekiant išvengti skausmingų simptomų, rekomenduojame išlaikyti normalų vitamino B12 lygį.

Atminties problemos

Negalite prisiminti senojo draugo vardo ar padėti raktus ant šaldytuvo vietoj rankinės? Sveikiname, atėjo laikas patikrinti vitamino B12 lygį ir nedelsiant pradėti jį papildyti!

Pakitusi liežuvio išvaizda

Raudonas lakuotas liežuvis yra tikras vitamino B12 trūkumo požymis.

Dėl vitamino trūkumo, liežuvio struktūra keičiasi, ji tampa ryškiai raudona, lyg lakuota. Jei to nepakaks, liežuvyje yra nemalonus deginimo pojūtis ir skonio įspūdžių iškraipymas.

Nuotaikos svyravimai

Vitamino B12 trūkumas moterų organizme gali sustiprinti depresiją, padidinti nerimą ir nervingumą.

Šis vitaminas yra susijęs su laimės hormonų – serotonino ir dopamino – gamyba.

Kvapų iškraipymas

Anemija sukelia kvapų iškraipymą. Taigi, jūsų mėgstamiausių kvepalų kvapas jau nebėra toks žavingas, tačiau, pavyzdžiui, dažų ar žibalo aromatas atrodo labai malonus.

Širdies problemos

Dėl kraujodaros funkcijos pažeidimo, dažnai įvyksta tachikardija, kraujospūdžio sumažėjimas ir daug kitų simptomų, kurie sukelia širdies ir kraujagyslių ligas.

Karščiavimas

Retais atvejais cianokobalamino trūkumas gali lydėti laikiną kūno temperatūros padidėjimą iki subfebrilių verčių.

Ir net jei šis simptomas yra būdingas infekciniam procesui organizme, vitamino B12 nebuvimas neabejotinai prisideda prie žalos didinimo.

Jei pastebėjote bent kai kuriuos iš šių nemalonių simptomų, rekomenduojame nedelsiant kreiptis pagalbos į specialistus.

Ir natūraliai papildyti vitamino B12 organizme, valgyti jautienos kepenis, menkes, lašišą, krevetes, jūros dumblius.

Šie produktai turi daug naudingų mikroelementų, mineralų, bet svarbiausia – cianokobalaminą. Klausykitės savo kūno signalų, nes jūsų sveikata yra jūsų rankose!

Šaltinis

Komentarai