Štai Kas Nutinka Organizmui, Kai Valgote Lašinius. Nenukriskite Nuo Kėdės!


Patinka? Duok Like!
[fblike]

Kai kurie gydytojai rekomenduoja atkreipti dėmesį į gyvulinės kilmės produktus, kuriuos galima drąsiai naudoti ligų profilaktikai ir kovai su infekcijomis. Vienas tokių produktų – švieži lašiniai.

Lašinių nauda

Lašiniuose yra dideli kiekiai vitaminų A, D, E ir karotino. Šie poodiniai riebalai padeda palaikyti imunitetą ir geriną bendrą organizmo tonusą, ypač šaltuoju metų laiku.

Yra daug legendų apie neigiamą lašinių poveikį, kurios dažnai gąsdina šį produktą mėgstančius žmones. Šiandien išsiaiškinsime visus šio klausimo niuansus ir paneigsime daugelį mitų.

1. Lašiniai skatina nutukimą

Tai ne visai tiesa: lašiniai, kaip ir kiti produktai, neigiamai veikia žmogaus organizmą tik vartojant per didelį jo kiekį. Sveikiems žmonėms, neturintiems virškinimo, kepenų ir kasos problemų, lašiniai yra naudingi. Šviežių lašinių paros norma sveikam žmogui – 10–30 g.

2. Lašiniai – itin sunkus maistas

Tai taip pat mitas: sveikiems žmonėms lašiniai nesukelia virškinimo problemų. Poodiniai riebalai neįtikėtinai naudingi organizmui, juk šis produktas lydosi mūsų kūno temperatūroje. Reikia pabrėžti, kad jo negalima vartoti žmonėms, turintiems tulžies problemų.

3. Lašiniai – vien tik riebalai

O kas pasakė, kad tai blogai? Poodiniai riebalai – unikali struktūra, turtinga arachidono rūgšties. Ši medžiaga labai reikalinga mūsų organizmui, juk be jos neapsieina nė viena imuninė reakcija, taip pat ši rūgštis reikalinga cholesterolio apykaitai.

4. Lašiniuose daug cholesterolio

Kaip ir bet koks kitas gyvulinės kilmės produktas, lašiniai turi cholesterolio. Tik jo kiekis ne toks didelis, kaip esame įpratę manyti. 100 g šviežių lašinių yra 70–100 ml cholesterolio. Palyginimui: 100 g jaučio inkstų yra 1 126 miligramai cholesterino.

Bet nereikia nerimauti, jeigu suvartojote daug šios medžiagos turinčio produkto. Gydytojai jau seniai patvirtino faktą, kad cholesterolio kiekis kraujyje ir medžiagose mažai priklauso nuo to, kiek jo suvalgai.

Daug svarbiau – cholesterolio apykaita. Organizmas turi gauti maksimalų naudingųjų medžiagų kiekį ir teisingai jas apdoroti. Susidoroti su šiuo darbu jam padės lašiniuose esančios linolo ir arachidono rūgštys.

5. Lašiniai su duona – labai kenksminga!

Kad ir kaip keistai skambėtų – tai taip pat netiesa. Toks derinys labai tinka mūsų organizmui: abu produktai puikiai suvirškinami, jei žmogus yra sveikas.

Bandantiems sulieknėti lašiniai taip pat pravers, juk tai puikus energijos šaltinis. Lašiniai su daržovėmis – geriausias pasirinkimas laikantis dietos.

Komentarai