Užmigti per 60 sekundžių: unikali greito užmigimo metodika


Patinka? Duok Like!

Kartais pakanka būti horizontalioje padėtyje, ir miegas iškart tave užvaldo. Mirtinas nuovargis leidžia akimirksniu užmigti, nespėjus prieš miegą net pasvajoti.

Bet fizinis nuovargis truputį skiriasi nuo psichinio – nervinių perkrovų išvarginta psichika dažnai tampa kliūtimi sveikam miegui ir greitam užmigimui. Būdamas nerviškai susijaudinęs žmogus dažnai negali užmigti.

Jei tavo nervų sistema yra lengvai pažeidžiama, tikriausiai pastebėjai, kad svarbių įvykių išvakarėse miegas tampa neprieinama prabanga – galima kelias valandas vartytis lovoje ir viskas veltui. Jokio poilsio, užsimiršimo ir atsipalaidavimo.

Kad ramiai užmigtumėte, būtina sutvarkyti savo širdies ritmą. Lėtas širdies plakimasneišvengiamai sumažins adrenalino kiekį kraujyje, smegenys supras, kad galima atsipalaiduoti ir užmigti.

Tam galima pasinaudoti įvairiomis praktikomis – meditacija prieš miegą, raminamoji vonia arba lengvas masažas turi teigiamą efektą. Bet yra kur kas paprastesnis būdas! Jį jau seniai žino indų jogai ir vadinasi jis „4-7-8“. Ši lengvai įsimenama skaičių kombinaciją padės užmigti be jokių problemų!

Kaip greitai užmigti

1. Ramiai kvėpuokite per nosį 4 sekundes.

2. Sulaikykite kvėpavimą 7 sekundėms.

3. Neskubėdami iškvėpkite per burną per 8 sekundes.

Nespėsite nė mirktelėti, o jau užsinorėsite miego. Ši metodika efektyvi ne tik tada, kai reikia skubiai užmigti. Linkę be reikalo jaudintis žmonės galės greitai sudėlioti mintis ir sumažinti emocijas pasitelkę tinkamą kvėpavimą.

Organizmą gana lengva suklaidinti, pabandykite paeksperimentuoti. Metodas „4-7-8“ puikiai veikia bet kokiose situacijose, kai būtina atsipalaiduoti.

Miegokite saldžiai ir saugokite savo nervų sistemą! Pasidalinkite šiuo vertingu metodu su draugais –nemiga turi būti įveikta!

Šaltinis

Komentarai