Stiklinaitę nakčiai — žarnynas veikia kaip laikrodukas


Patinka? Duok Like!

Įžymus biologas ir Nobelio premijos laureatas Ilja Mečnikovas 1908 metais savo straipsnyje „Keletas žodžių apie rūgštų pieną“ pateikė nenuginčijamus įrodymus, kad rūgštaus pieno produktai prailgina gyvenimo trukmę.

Be jokios abejonės, kefyro vartojimas nėra panacėja, tačiau šis produktas išlieka nepakeičiamas, norint išlaikyti sveiką žarnyną, o tai reiškia, ir visas kitas organizmo sistemas.

Naudingos kefyro savybės

Lactobacillus kefiri — unikalus probiotikas, esantis kefyre, gali stabdyti tokių kenksmingų bakterijų kaip salmonelės ir helikobakter pilori (pagrindinė gastrito ir skrandžio opos priežastis), o taip pat žarnyno lazdelių.

Kefyro probiotikai ypač efektyvūs įvairios kilmės diarėjos profilaktikoje ir gydyme, o taip pat gydant sudirginto žarnyno sindromą.

Kefyras (kaip ir kiti fermentuoti pieno produktai) sudėtyje turi mažiau laktozės, negu šviežias pienas: rūgimo proceso metu bakterijos paverčia laktozę pieno rūgštimi. Todėl žmonės, kurie netoleruoja laktozės, išgėrę kefyro nejaučia tokių nemalonių simptomų kaip pūtimas, meteorizmas, kolikos.

Puikus virškinimas – ne vienintelis teigiamas efektas dėl reguliaraus kefyro vartojimo. Gėrimas prisotintas kalcio, jo sudėtyje yra unikalus vitaminas K2, atsakantis už kalcio įsisavinimą. Magnis, fosforas, vitaminas D, kurių taip pat yra kefyre, stiprina kaulinį audinį.

Kefyras – natūralus fermentuotas baltyminis gėrimas, žemo kaloringumo ir lengvai įsisavinamas. Ypač naudingas, jei vartosite jį vakare. Tai nepakeičiamas svorio reguliavimo produktas.

Kefyro nauda, geriant jį nakčiai

Kefyro stiklinėje, priklausomai nuo produkto riebumo procento, vidutiniškai yra 100-120 kalorijų, 3-4 g riebalų, 5 – 6,5 g baltymų, 8-10 g angliavandenių. Esant tokiems rodikliams, kefyras puikiai numalšina alkio jausmą. Beje, norėdami greičiau sukūsti, nesirinkite kefyro, kurio riebumas 0–1 %: toks produktas buvo stipriai perdirbtas, tad geriau jau tada išgerkite stiklinę vandens.

Kefyras nakčiai – tai:

  • numalšintas alkis;
  • sureguliuota medžiagų apykaita;
  • pagerintas kalcio įsisavinimas (žinoma, kad įsisavinamas būtent vakaro laiku);
  • meteorizmo nebuvimas nakties metu;
  • reguliarus tuštinimasis;
  • gilus miegas (sotumo jausmo dėka);
  • stiprus imunitetas (sveikame žarnyne pasigamina apie 70 procentų imunitetą moduliuojančių ląstelių).

Kaip gerti kefyrą, kad sublogtumėte

Norėdami gauti daugiau naudos, negerkite kefyro iškart ištraukto iš šaldytuvo. Išimkite jį iš anksto, kad susilygintų su kambario temperatūra. Gerkite lėtai, nedideliais gurkšneliais.

Kefyro dieta – vienas iš labiausiai patikrintų ir veiksmingų lieknėjimo būdų!

Nauda gaunama ne tik dėl mažo kaloringumo, bet ir todėl, kad žarnynas – medžiagų, reikalingų riebalų išskaidymui, įsisavinimo vieta.

 

Komentarai