Štai kas atsitiks, jei kiekvieną naktį prieš miegą sulenkite kelius


Patinka? Duok Like!
[fblike]

Nieko blogiau nei atsikelti pavargę ir mieguisti ryte. Jūs tikriausiai taip pat žinote šį baisų jausmą: valandos verpate lovoje, bet miegas nevyksta. Nemiga yra rimta problema, kuri pažodžiui sunaikina asmens fizinę ir emocinę sveikatą. Bet jei jūs patiriate šią problemą, neskubėkite pirkti narkotikų. Galbūt tai nėra liga, bet tik streso ir emocinio streso poveikis. Šiuo atveju problemą galima išspręsti lengviau – joga padės!

10 paprastų judesių ir pozos jogai padės atsipalaiduoti raumenims, išlaisvinti protą nuo nereikalingų minčių ir gerai miegoti kūdikiui. Pabandykime!

1. Balasana – kūdikių poza

Stovėkite ant kelio, nuleiskite krūtinę į priekį – ant grindų, stumkite rankas atgal prie kojų. Vykdydami šią padėtį, kvėpuokite giliai ir tolygiai, kol pajusite pavargę ir ramiai. Atsipalaiduokite pečiais ir veido raumenimis, nebandykite nieko galvoti.

2. Supta Baddha Konasana – Butterfly Pose

Atsigulkite ant nugaros ir pakelkite kelius. Skleiskite kelius taip plačiai, kaip jūs galite, ir prispauskite kojas. Atsipalaiduokite kojas ir leiskite jiems pakabinti pagal savo svorį. Rankos atsipalaidavo kūnu.

3. Pasukite atgal

Atsigulkite ant nugaros ir laikykite kelius prieš krūtinę. Rankos užsidaro kelius ant viršaus. Švelniai pasukite nugarą iš vienos pusės į kitą. Tokiu būdu atpalaiduojame klubų raumenis ir stipriname nugaros raumenis.

4. Supta Matsyendrasana – Lying Pose

Atsigulkite ant nugaros ir pakelkite kelius. Tada nuleiskite kelius į kairę pusę ir pasukite kūną ir galva į dešinę. Pakartokite tą patį dalyką kitoje pusėje: kelius – į dešinę, kūną ir galvą – į kairę.

5. Matsiasana – Žuvų kelnė

Atsigulkite ant nugaros ir padėkite atviras delnas po savo asilą. Pakelkite krūtinę ir meskite galvą atgal. Laikykite kelis sekundes ir tada švelniai nuleiskite.

6. Salamba Kapotasana – balandis

Eikite į kelius, pirmyn į priekį. Dešinė kelio dalis švelniai į šoną ir į priekį, kad apatinė kojos gulėtų tarp delnų statmenai kūnui. Patraukite kairę koją atgal – kiek įmanoma tiesiau. Švelniai, nepažeiskite kelio raiščių.

7. Meditacija

Kryžkite kojas ir sutelkkite dėmesį į kvėpavimą. Pabandykite išvalyti savo mintis ir persekioti visas mintis. Mėgaukitės ramybe visą kūną.

8. Paschimottanasana – pasisukimas prie kojų sėdint

Sėdėkite tiesiai ir tempkite kojas į priekį. Švelniai pasilenkite kojomis, bandydami juos paliesti pirštais. Nuolat sutelkti dėmesį į kvėpavimą – kvėpuokite giliai ir lėtai. Klausykitės kūno: skausmas ir nemalonūs jausmai negali būti toleruojami.

9. Parivritta Sukhasana – paprastas posūkis

Sėdi tiesiai, nuplėškite kojas ir įdėkite dešinę ranką į kairiąją kelio dalį. Antroji ranka įdedama į čiužinio užpakalinę dalį ir švelniai pasukite kūną į kairę, neatsižvelgiant į dubenį nuo čiužinio. Kvėpuokite giliai ir tolygiai. Pakartokite tą pačią kryptį.

10. Kojos ant sienos

Kojos ant sienos Norėdami atsipalaiduoti kojų raumenis, gulėkite ant nugaros ir pakelkite tiesias kojas prieš sieną.

Keletas paprastų pratimų padės jums nuraminti, atsipalaiduoti raumenis, išvalyti protą. Stresas ir nerimas sumažės, ir tik tada, kai galva paliečia, pagalvė garantuoja gerą ir sveiką miegą.

Įspėjimas: jei pratimai nepadeda, o tai neveikia iš viso, nebūkite tingūs eiti pas gydytoją ir pasikonsultuoti. Nemiga gali turėti sunkių pasekmių!

Komentarai