Kada reikia eiti miegoti, kad prabudę jaustumėtės žvaliai? Ši lentelė – tikras atradimas!


Patinka? Duok Like!
[fblike]

Kiekvienam yra tekę patirti tą nemalonų jausmą, kai žadintuvas tiesiog išplėšia iš saldaus miego įdomiausioje sapno vietoje. Jūs kurį laiką negalite susiimti, suvokti, kur esate, ir visą dieną jaučiatės tarsi sudaužytas. Laimei, yra būdas prabusti lengvai.

Ne paslaptis, kad miegant kaitaliojasi dvi pagrindinės miego fazės: greitoji ir lėtoji. Geras naktinis miegas susideda iš 5–6 tokių ciklų. Mokslininkai nustatė kiekvieno jų trukmę ir taip apskaičiavo laiko tarpą, kai organizmas yra greitojo miego fazėje. Būtent šiuo metu prabusti yra lengviausia.

Vidutiniškai žmogus užmiega per 15 minučių, tad, jeigu jums reikia prabusti 6 valandą ryto, geriausias laikas eiti miegoti būtų 20.45 arba 22.15. Šioje lentelėje pavaizduota, kelintą valandą reikėtų gultis, kad reikiamu metu prabustumėte žvalus:

Kėlimosi laikas Geriausias laikas eiti miegoti
6:00 20:45, 22:15
6:15 21:00, 22:30
6:30 21:15, 22:45
6:45 21:30, 23:00
7:00 21:45, 23:15
7:15 22:00, 23:30
7:30 22:15, 23:45
7:45 22:30, 00:00
8:00 22:45, 00:15
8:15 23:00, 00:30
8:30 23:15, 00:45
8:45 23:30, 01:00
9:00 23:45, 01:15
9:15 00:00, 01:30
9:30 00:15, 1:45

Tikimės, kad ši maža gudrybė padės jums prabusti lengvai ir geros nuotaikos. Saldžių sapnų ir malonių rytų!

Komentarai