Gydytojas: „Atminkite! Osteochondrozė nemėgsta, kai…“


Patinka? Duok Like!

Unikalus kompleksas stebuklingų pratimų su skausmą malšinančiu efektu. Juos sudaro pagrindinės jogos pozos ir jiems būdingas galingas poveikis.

Kaip atsikratyti skausmo

1. Kūdikio poza

Taikoma esant nugaros ir klubo sąnario skausmui, padeda atpalaiduoti nervų sistemą.

Atsiklaupkite ir tempkitės į priekį, rankos turi būti kuo toliau, delnai – nukreipti į apačią. Prisispauskite kakta prie grindų ir kvėpuokite kuo giliau. Būti 1 minutę tokia poza pakanka, kad skausmas taptų kur kas silpnesnis!

2. Poza prie sienos

Panaikina galvos skausmą, pečių ir kaklo įtampą. Rekomenduojama tiems, kuriems svaigsta galva. Atsigulkite ant nugaros prie sienos, kojas ištieskite išilgai sienos, o rankas laikykite ant pilvo. Užsimerkite, kvėpuokite ramiai. Vos 5 minutės tokia poza ir dings kaklo bei nugaros įtampa, o galvos skausmas išnyks be pėdsakų!

3. Katė

Naudokite, kai skauda nugarą arba stuburo srityje, pašalina raumenų skausmą.

Atsistokite keturpėsti, tiesiomis rankomis remkitės į grindis, laikykite jas pečių plotyje. Stebėkite, kad stuburas būti lygus grindims, kaklą ištempkite. Giliai įkvėpkite ir išlenkite kūną žemyn, galvą iškelkite į viršų.

Iškvėpkite ir išlenkite kūną į viršų, galvą nuleiskite žemyn. Judėkite lėtai, kvėpuokite giliai. Kartokite 10 kartų. Jei jausite krūvį keliams, padėkite po jais minkštą kilimėlį.

4. Susisukimas ir išsitempimas

Labai padeda, jei skauda pilvą ar yra virškinimo problemų.

Atsisėskite ant grindų, laikykite nugarą ir kojas tiesiai. Sulenkite kairę koją ir kelkite ją už ištiestos dešinės kojos. Kvėpuokite giliai, remkitės kaire ranka, kad išlaikytumėte pusiausvyrą. Kvėpuokite giliai, tokia poza likite 30 sekundžių. Pakartokite tai su dešine koja.

5. Drugelio poza

Efektyvu esant klubo sąnario skausmui, pašalina kojų ir kelių įtampą.

Atsisėskite ant grindų, nugara turi būti tiesi. Suglauskite kojų pėdas. Leiskite kelius kuo žemiau ant grindų. Būkite tokia poza 2 minutes.

6. Gėlė

Tinka, kai skauda apatinę nugaros dalį, padeda atsikratyti užspaudimų.

Atsigulkite ant nugaros raidės T poza, plačiai išskėskite į šalis rankas. Pritraukite sulenktus kelius prie krūtinės. Pamažu nuleiskite kelius į šalį nekeldami nuo žemės pečių. Pabūkite tokia poza 2 minutes ir pakartokite į kitą pusę.

Jūsų kūnas – paklusnus instrumentas, jis iškart reaguos į jūsų pastangas!

Šaltinis

Komentarai